Este blog non publicará comentarios contra a dignidade das persoas ou do seu traballo.

Biblioteca "Fiz Vergara Vilariño"

martes, 1 de abril de 2008

Os excursionistas de 4º da ESO xa andan por Lisboa

Hola, muy buenas! aquí estamos también los dos profes: Sito y Virginia colaborando con el blog de la biblioteca. Resumiendo las etapas del viaje comentar que hemos estado en Córdoba visitando la mezquita, la torre de Calahorra, una sinagoga y la plaza de Corredoría. Ese día no dio mucho más de sí teniendo en cuenta que fue de reenganche después de pasar toda la noche intentando dormir en el bus. En Granada visitamos la Alhambra, el Albaicín y las cuevas del Sacromonte. Ese día acabó de forma realmente emotiva con los alumnos cantando en un mirador con unas magníficas vistas a la Alhambra. Todos nos emocionamos.
El primer día en Sevilla visitamos el Parque Maria Luisa y el barrio de Triana, pasando por la torre del Oro y la Maestranza. Montamos en un coche de caballos y algunos en bicicletas colectivas. Fue una experiencia maravillosa y muy aprovechable ya que el conductor nos iba explicando que era cada palacete y su historia. La exposiciõn de 1929 debiõ ser grandiosa. En la Plaza de Espanha pudimos entrar a una exposiciõn de pintura y de moda del XIX.
El segundo día en Sevilla visitamos el Real Alcázar, la Catedral y la Giralda. Contamos con Manolo, un guía excepcional. También estuvimos dando un paseo por los alrededores del hotel (ayuntamiento, etc) que todo hay que decirlo estaba verdaderamente céntrico. Lo difícil fue encontrar cibers allí, sonará raro pero no había y cuando despues de mucho andar y preguntar encontramos uno estaba cerrado.
El domingo por la manhana nos dirigimos a Portimao, la verdad es que nos pareció que el ir allí quedaba un poco a desmano, sobretodo porque como lo que querían era ir a la playa, podíamos habernos quedado por Andalucía y ahorrarnos bus y kilómetros de carretera. Además cuando llegamos a Portimao estaba nublado y hacía fresquito en contraste con el calor de Sevilla. Ese día después de buscar un ciber comimos y fuimos a la playa das Rochas. Dos valientes se banharon pero todos se lo pasaron en grande jugando al fútbol y al voleivol, otras de tiendas. Al día siguiente amanecimos con un día muy bueno así que les pareció mejor ir otra vez a la playa y salir para Lisboa después de comer (a las tres). Ahora estamos aquí en Lisboa en un centro comercial llamado Monumental desde donde os estamos escribiendo. En breve nos vamos a dormir porque manhana nos espera un día ajetreado. Un saludo para todos. Os recordamos.
Non te perdas os comentarios dos teus compañeiros desde Lisboa. Pincha xa!

Anónimo dijo...

Hola a todos, goyi o aparato imformando do ben co estamos a pasar na escursión. Xa tenho morrinha e moitas ganas de estar en Galicia, pero con esto non quero dicir co estea a pasar mal, todo o contrario, aqui estamolo pasando de maravilla e se puderamos quedariamonos outra semanita más. Oxe estouvos a escribir desde Lisboa que está en Portugal, pos que non o sepan. Chegamos aqui fara un par de horas porque a manha estubemos en Portimao tomando o sol na praia e algunha cousa máis que xa vos contarei. Estamos todos cansados de caminhar porque para atopar un ciber temos que dar moitas voltas e preguntar a moita xente, pero a pesar de esto votamos unhas risas. Bicos para todos aqueles que me voten de menos e un abrazo a Edu co voto de menos cada vez que vou o banho porque xa me estaba acostumbrando a pedirlle permiso cada vez que tenho que ir o banho no instituto jeje.

Hola a todos, agora cambiamos de comentarista, son diego:
a auga da praia estaba moi fria pero nos banhamonos igual ( o goyi e mais eu, que os demas non querian). Tamen estubemos xogando o voleibol, o fubol e as palas. Saludos pa todos (cuidate edu) e ata que xegemos a Galicia. Xa sei que estas deseando vernos de novo.

Anónimo dijo...

Bom dia!!!Perdoade polo retraso a hora de mandar a rigurosa mensaxe coas nosas crónicas destes días.Somos Cintia e Gloria.Bueno pois as novas son bastante boas considerando que nos hoteis de Granada e Sevilla eran moi cutres aquí tivemos a sorte de atopar uns magníficos hoteis. En Granada vimos a Alhambra moi bonita e moi grande!!!En Sevilla vimos a Giralda, O Real Alcazar, nun parque moi grande e sobre todo uns rapaces ben guapos nos nosos paseos en cabalo e en coche!! Atopamonos cun gran problema, en Sevilla os sábados non salen os menores. E así intentando entrar nos distintos bares conhecemos a varios rapaces que nos fixeron de guías e nos colaron nun pub. Agora en Portimao pasamolo moi ben na Praia da Rocha un fermoso lugar e hoxe comemos na Gioconda. De Lisboa ainda non vimos moito pero manha xa vos contaremos as nosas peripecias. Sen máis enredos, mandamosvos un saudo dende o Centro Comercial de Lisboa GLORIA E CINTIA

Moi boas! Que tal? Nós por aquí, Mª Cristina e Veiga en Lisboa, que chegamos a tarde e acabamos de cear. Estámalo a pasar moi ben, e fai un calor de morte, se ata fumos a maná a praia! como xa vos dixemos onte, atopar un ciber aquí é moi dificil, xa que nin conhecemos nin entendemos as indicacións!Pois estivemos na Alhambra, que por certo e moi bonita, tamén na Giralda, que verdadeiramente impresiona ver Sevilla dende esas alturas.Contamos visitar manhá Lisboa, que polo que dicen é moi bonita. Desgraciadamente só nos quedan dous días, pero tamén dúas noites de relaxación, e posteriormente o que nos queda é pensar en volver aos estudos.Debemos anhadir que estos ordenadores non tenhen a letra enhe, e é por iso polo que temos que utilizar nh.Ben, nada máis. Esperamos poder escribirvos manhá e contarvos as nosas anecdotas.Sen máis, despedimonos.Boas noites e boa sorte.Dende Lisboa, Veiga e Cris

Boas noites somos Carme e Sabela y estamos aquí en Lisboa contandoos lo que hacemos día a día despois de moitos días de festa, seguimos con ganas de conhecer novas cousas e con ganas sobretodo de pasalo ben. Onte pola manha chegamos a Portugal, a zona do Algarve, nun pobo chamado Portimao. Fomos a praia incluso algún s de nos banhamosnos. Hoxe estibemos na praia toda a manha, e algúns de ós nos queimamos. Logo subimos ó bus, con moita pena por deixar ese maravilloso hotel que nos había encantado«, e unhas tres horas despois chegamos a lisboa, e as oito da tarde xa empezamos a cenar(hora de portugal) xa que todos tinhamos moita fame da longa viaxe que habíamos tido. e nada máis que contar da noso viaxe nestes últimos días. Recuerdos para Pereiro e Pablo, que as suas mozas os queren moito!!

Bos dias!!!!!! Onte non escribimos debido as enormes dificultades para atopar un ciber. Agora que estamos nas lonxanas terras portuguesas esta tarefa complicase ainda mais, xa que temos menos facilidade comunicativa. Durmimos moi pouco xa que no "hotel", ou mellor dito o sitio onde durmimos sufria unha tremenda invasion de cascudas e porque onte salimos de troula, para acompanhar os profes. Fomos ver onte nunha visita guiada a catedral, a giralda, o real alcazar e a plaza de Espanha, que foi moi bonita debido ao guia tan simpatico que levavamos. E por certo, atopamos un galeguinho.

Anónimo dijo...

Moi boas!!!! somos Cristina Pereira e Marta Azucena, chegamos hoxe a Lisboa, e moi grande, e a diferenza de Madrid e cidades coma esas aqui non hay moito trafico.
pola manha ainda estabamos en Portimão, facia un sol precioso, pero a auga estaba un tanto fria, pero nos aturamos o que nos voten enriba, comimos preto da praia, ainda que non fomos todos xuntos. xogamos ao voleibol e tomamos o bus en direccion Lisboa. tardamos 3 horas aproximadamente en chegar, unha vez aqui fomos ao hotel, ten 3 estrelas e non esta nada mal, é bastante cómodo, a cea era moi boa, sen embargo a de onte estivo moi ben, pero os aguacates non nos gustaron moito, foi un erro de cálculo jejeje.
respecto aos outros días tamen o pasamos ben, pero os mellores hoteis estan en Portugal. Sevilla é precioso, ata o momento foi o sitio no que mellor o pasamos, ten moitisimo que ver, subimos a Giralda mediante rampas, xa que cando tinhan que subis a tocar as campas faciano a cabalo, dixonolo o guia; todos tocamos o famoso pé do sepulcro de Colón na catedral de sevilla e pedimos os nosos desexos os cales esperamos se realicen; visitamos tamen o parque de Mª Luisa, un lugar fascinante cheo de vexetacion, edificios e cabalos, os cales nos levaros maxestuosamente nun carro por todo o lugar; un detalle curioso foi que ali tenhen un hotel chamado "Alfonso Xlll", e nos temos o seu parente jejeje.
a cidade de Granada tamen e moi bonita ainda que o hotel non fora moi cómodo, os granadinos poder presumir orgullosos da Alhambra, un lugar espectacular e moi grande, o mais sorprendente son os seus inmensos e ben coidados xardíns, ainda que levamos unha pequena desilusion porque no Patio dos Leons xa que estaban en plena restauracion. Visitamos a covas do Sacromonte, moi ben conservadas e cunha temperatura estable moi agradable, ali atopamos paisanos galegos que se aledaron ao reconhecernos.
o día en Córdoba foi cansado pero moi productivo sabiamos que aquelo era bonito, pero non tanto.

Ben, pola nosa parte creo que non hay moito máis que contar, esperamos vervos nuns días e que todo vaya moi ben por ali.
moitos bicos e saudos atodos de:
Marta e Cristina P.

Anónimo dijo...

Ola!!! Moi boas! Dende Lisboa escribímosvos Cintia, Karen, Marta e Mª Cristina.

Fai moitísimo calor e debese anhadir que estamos todos en manga larga o que produce un intenso calor. Estivemos visitando a cidade coa axuda dunha guía, que nos levou a varias fortalezas, entre elas o castelo de San Jorge. Para poder ver todo isto tivemos que subir unhas pronunciadas costas que derrearon a todo o mundo, tendo en conta que estivemos caminhando uns 40 minutos. En fin, unha odisea.

Acabamos de comer fai un pouco no Mc Donals, cousa que levamos facendo todolos días da semana, e posterormente fumos de compras para ultimar os últimos recordos.

Hai que anhadir que botamos de menos a Sevilla, e sobre todo aos raparigos tan simpáticos que conhecemos. En canto poidamos volvemos para alí.

Manha xa nos vamos de manha cedo (supomos) e o xoves xa nos veremos no instituto (se é que nos damos levantado)

Sen máis preámbulos despedimonos ata o xoves.

Un saúdo dende Lisboa:
Cinty, Ko, Marta & Kris.
Bicos

Anónimo dijo...

moi boas outra vez, so fai un día que vos mandei a ultima mensaxe e xa tenho moito que contar.
comezo contando como pasamos a noite no hotel, que ainda que alguns non o creades durmimos todos coma pedras, ergemonos preto das 9:30 e logo do almorzo a guia estabanos agardando no bus, unha rapaza moi simpática que tamen se chamaba Cristina.
levounos a ver o barrio de Belem e a torre que antigamente estaba situada nuha illa, a cal agora forma parte das veiras do Taxo, porque o rio antes era moitisimo máis ancho do que o é agora, ata o punto de que chegaba ata o mosteiro, o que tamen fumos a visitar, madariavos fotografías do lugar, o que pasa e que dende qui non podo conectar a camara.
temos a tarde libre, por eso estamos agora aqui, ata o momento estivemos comprando cousinhas, xa que hay que aprobeitar o ultimo día.

pola minha parte non hay nada mais que contar, manha destas horas estaremos caminho da casa por eso teremos a oportunidade de vos contar todos estes días en vivo e en "directo".

un bico moi grande para todos vos de Cristina Pereira.

xa pronto voltaremos a cantar polos pasillos jejeje.

C.P.

Anónimo dijo...

Ola boa tarde, aquí Glori e San ao aparato informando das ultimas noticias!!!Pois esto neninhos eche unha pasada, unha fermosa cidade a de Lisboa, si senhor!!! Hoxe fomos ver varios Barrios e tamén o castelo de S.Jorge (moi bonito, porcerto).As vistas dende alí eran fermosísimas. E nada mais, que lamentamos non poder enviarvos fotos coas nosas peripecias pero e que o cable da camara so o tenhen os teachers e andan por ai desperdigados!!!! Isto acábase xa amigos, unha pena, é certo pero tamén botamos de menos aos nosos familiares, amigos e mascotas(Neve e Ruffi) e no caso de San tamén ao seu mozo!!!!Foi un viaxe inesquecibel e repetiremos encantadas cando queira Edu!( que non proteste que tamén nos perde de vista uns días). Bueno un saúdo para todos os nosos nenés e mestres!!!

Dende Lisboa,

San e Glori

boas tardes!

estamos aquí en lisboa carme e sabela contando un pouco do que facemos por aquí!

hoxe o día foi dificil, xa que ca mala noite que pasamos por non durmir nada, enriva tivemos que levantarnos cedo, pero vendo as cousas pasamolo ben, e ahora pola tarde fumos de compras, a comprar regalinhos para a xente e tamen cousas para nos.

ahora estamos esperando a que venha o bus e irnos para hotel a durmir unha sesta ;) que estamos cansos e así poder disfrutar mellor da ultima noite que nos queda de excursion.

manha pola manha xa saliremos cara sarria, e como non, con pereira, maria cristina e companhía cantando francisco alegre.

bueno deixamosvos xa que non temos hoxe moito que contar!!

un bico!!
pronto nos vemos!!

pd: peleilo e pablo, as vosas mozas querenvos moito!!

Anónimo dijo...

Hola que tal nosotros somos Xoel, Diego, Rubén y Xenxo la Eurocopa es de España con este equipo:
Casillas,S.Ramos,Capdevila,Puyol,
Marchena,Iniesta,Cesc,Xavi,Silva,
Torres Y (Raúl) ó Villa. Tenemos 14 años pero alguno esta apunto de cumplir 15 años y Xoel tiene 15. El mejor jugando al fútbol es Diego. Esperamos que os lo paseis bien durante vuestra estancia en Sarria una villa humilde pero es muy bonita. Tiene monumentos como la figura a María pita,el antiguo torreón... Disfrutad y pasaoslo en grande.
Diego:Soy el sucesor de Zidane.
Xenxo: Yo el de Tony Parker.
Xoel: Yo el de Materazzi.