Este blog non publicará comentarios contra a dignidade das persoas ou do seu traballo.

Biblioteca "Fiz Vergara Vilariño"

lunes, 1 de octubre de 2012

Libros para outubro

Con esta entrada inauguramos esta sección coa que non queremos facer unha escultura de libros como a que vedes na imaxe e que moitos xa vistes en vivo e en directo. Máis ben queremos que leades e, sobre todo, que recomendedes a outros os vosos libros favoritos.

Cada mes publicaremos unha entrada similar a esta cambiando o título do mes, buscaa en Recomendacións para a lectura. A continuación, escribe críticas sobre as túas lecturas e enviaas como comentarios á entrada do blog encabezada por: “Libros para ........ (nome do mes correspondente)”.
 Por cada comentario publicado recibirás un bibliopunto.
Importante:
As túas críticas deberán ter como título o libro que recomendas, e ao final estar asinadas co teu nome ou pseudónimo e o curso no que estás, ter unha extensión mínima de cincuenta palabras, estar ben redactadas, non copiadas e sen faltas de ortografía. Non se publicarán críticas que non cumpran estes criterios ou non acaden unha calidade mínima.
Podes enviar cada mes todas as críticas que queiras pero so se darán como máximo dous bibliopuntos cada mes por este motivo.
 Este curso contamos cunha interesante novidade na cartilla de bibliopuntos: Acadar quince bibliopuntos da dereito a participar na excursión á casa-museo de Rosalía de Castro en Padrón que faremos na primavera.

  Anímate, le e escribe que tes moito por gañar!

8 comentarios:

Vicky López Fernández dijo...

IACOBUS DE MATILDE ASENSI
Galcerán de Born, monje de una orden militar, es enviado por el Papa Juan XXII a investigar la misteriosa muerte de su antecesor Clemente V y la del Rey Felipe IV de Francia, tras la ejecución del GRAN MAESTRE DE LA ORDEN DEL TEMPLE. Esta aventura nos conducirá de la Sede Papal de Avigñón a París y de allí a lo largo del Camino de Santiago hasta el llamado el confín del mundo, Finisterre.
Aparece en esta novela una convulsionada sociedad medieval en la que los Papas de Avigñón dominan el Orbe Católico y el Camino de Santiago es un hervidero por el discurren médicos musulmanes, monjes, guerreros y sabios judíos en busca de oscuras claves cabalísticas.

Vicky López Fernández (1º CAF) dijo...

ORGULLO Y PREJUICIO DE JANE AUSTEN
Centrada en una familia sin grandes recursos económicos que vive en la Inglaterra rural de finales del siglo XVIII ,esta novela narra las tribulaciones de una madre para casar a sus 5 hijas. Cuando los señores Bingley y Darcy, 2 caballeros ricos y solteros se establecen en el vecindario, las esperanzas de la Sra Bennet, aumentan pero en sus planes se interpondrán el Orgullo de Elizabeth, la 2ª de las hijas y la indiferencia del padre y los Prejuicios clasistas del Sr Darcy.
Las historias de amor que aquí se narran, sirven de telón de fondo a los absurdos afanes de unas gentes que todo lo medían por el dinero:la belleza, el talento y hasta la honorabilidad.
Las historias

Teresa 3º dijo...

VAICHE BOA!
Vaiche boa é un libro de entretemento para os novos. Componse de varios relatos de humor,nos que as risas nunca faltan. Pero tamén nos ensina que hai xente mentireira que se aproveita da bondade dos demais, e os engana, aínda que o final do conto sempre lles pasa algo malo a eles, por iso nunca se debería enganar a ninguén. Eu recomendo por que te ris moito con este libro, e a ninguén lle ven mal botar unhas risas de cando en vez.
Teresa 3º

Teresa 3º dijo...

MOVIDA NA BIBLIOTECA
É unha historia de aventuras que comeza cando a un rapaz se lle ocorre poñer as lentes da bibliotecaria. Esas lentes lévano a un mundo de fantasía, que o transporta de illa en illa ata que volve a biblioteca. É libro moi interesante xa que te fai mergullar na historia de tal maneira que ata que o acabes non podes parar de léelo. Recoméndollo en especial a esas persoas que non poden vivir sen un libro de aventuras na man.
TERESA 3º

Lucía López, 1º Bach. dijo...

A ESMORGA, EDUARDO BLANCO AMOR.
A esmorga é unha novela de Eduardo Blanco Amor, baseada na cidade de Ourense; cóntanos a noite de festa, unha esmorga pola cidade indo de bar en bar, atravesando numerosas aventuras desde un Castelo ata un vertedoiro.
Esta foi unha lectura obrigatoria do meu profesor de galego, pero foi unha boa elección xa que é unha historia entretida e moi divertida.
Recoméndovola rapaces...

Lucía López, 1º Bach. dijo...

NO TE ESCONDO NADA, SYLVIA DAY.
No te escondo nada, de Sylvia Day, es una novela que narra la historia de Eva. Eva es una mujer que busca la independencia, huyendo hacia Nueva York al lado de su amigo Cary. La novela termina después de las numerosas hazañas y aventuras amorosas de su amigo Cary, pese a sus advertencias. De una forma paralela, se narran las historias de Eva y Gideon Cross, su amado.
Esta novela es extensa, pero pese a eso, la lectura es rápida. Es una novela muy entretenida y divertida; el vocabulario es sencillo.

Anónimo dijo...

Os megatoxos e a espada esmeralda
Este libro cuenta otra historia de os megatoxos.
Es un relato de vago argumento con deficiencia de interés por su lectura podería tener un contenido mas extenso y así volverse mas interesante y fácil de leer.
Este libro tendria que ser leido por personas que no les gusta leer mucho pues les gustara menos

Anónimo dijo...

Las aventuras de Sherlock Holmes.
Este relato demuestra una vez más lo bonito y lo entrañable de un buen clásico , este cuento nos demuestra la maestría del gran sir Arthur Conan Doyle, el libro nos muestra como el impepinable detective Sherlock un detective entrañable e inolvidable.
Quien sea un amante de los clásicos que coja este libro de inolvidables aventuras.