Este blog non publicará comentarios contra a dignidade das persoas ou do seu traballo.

Biblioteca "Fiz Vergara Vilariño"

miércoles, 29 de febrero de 2012

Mortadelo e Filemón, dous clásicos que seguen gustando



Somos moitos os que seguimos rindo coas historias de Mortadelo e Filemón. A biblioteca ten nos seus fondos a colección de DVDs destes personaxes que xeneran opinións ben distintas.

Para Iago Fernández López, de 1º ESO A, o primeiro episodio da colección de DVDs de Mortadelo e Filemón que hai na biblioteca "é unha mostra mais das grandes obras dos mellores escritores españoles , a gran calidade dos argumentos de cada capitulo é increible . A parte que mais me gustou foi cando conseguiron o balon catastrófico. O mellor é o humor que teñen este tipo de entrañables historias. A calidade de debuxo é increible e moi profesional. Tamén ten ese punto de españolismo que cacteriza ás películas de humor español.
A segunda película da colección ten mellor cor. As e historias están moi ben pensadas. O que mais me gustou foi a parte onde dous grandes clásicos de Ibañez se encontran nun mesmo capitulo. A forma mais boa de valorar estas peliculas é pola gran calidade que teñen".

René Arias de 1º ESO A comentou sobre a película do terceiro DVD que

"non me gustou nada porque os seus capítulos son moi
pesados. Non lla recomendaría nin ao meu peor enemigo. O capítulo que mais me gustou foi safari callejero".

No hay comentarios: