Este blog non publicará comentarios contra a dignidade das persoas ou do seu traballo.

Biblioteca "Fiz Vergara Vilariño"

martes, 11 de marzo de 2008

RSU debuta o 14 de marzo no IES Gregorio Fernández

O grupo de música happy-punk integrado por tres alumnos do IES Gregorio Fernández actuará o venres 14 de marzo á unha do mediodía no salón de actos do noso centro. O grupo fórmano Pablo Pecatiello, Antón Paz e Miguel López (Melle), alumnos de Bacharelato.O grupo naceu en novembro do 2007, segundo eles, "tomando unhas cañas no Xarope". As siglas do grupo (RSU) son en realidade un acrónimo correspondente á residuos sólidos urbanos. Afirman que este debut servirá para perder o medo ao gran público, xa que esperan poder actuar no gran concerto que darán no verán en Sarria. Confiamos en que a sorte e o éxito acompañen a estes músicos que polo de agora versionan a outros grupos, mais aspiran a crear a súas propias cancións.

1 comentario:

rata-blanka dijo...

En nombre de el grupo RSU queremos pedir perdón a todo los que presenciaron el concierto que dimos el dia 14/03/08 por los comentarios bastante de sobra y que pudieron llegar a herir los sentimientos de alguien.
Debo pedir personalmente disculpas a Eduardo porque me pase con lo que dije y es que en ese momento no lo pensé y con los nervios y la adrenalina no pude contener.
Tengo que pedir disculpas a Virginia ya que la hicimos (y sobre todo hice) quedar mal delante de todo el cuerpo docente y de todo el colegio ya que ella era la organizadora de dicho evento y la que carga con las culpas sin tenerlas.
Sé que por mas que me disculpe no voy poder arreglar nada ya que lo hecho echo está y no puedo volver el tiempo atrás para arreglarlo.


Mis más sentidas disculpas a todos los que se hallan sentido heridos por los comentarios y a los que se llebaron una gran decepción.



Pablo (miembro de RSU)